loading...
.::پورتال سرگرمی تفریحی::.
نازنین بازدید : 83 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

کنکور 93

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان‌ متقاضي‌ ثبت‌‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ براي‌ دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه‌حضوري، مجازي و بين‌الملل دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌، دانشگاه آزاد اسلامي(براي رشته هاي پذيرش باآزمون)، دانشگاه‌ پيام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ سال 93 می توانند در این مهلت ثبت نام کنند.
وی افزود: ثبت نام براي‌ شركت‌ در آزمون‌ مذكور از روز شنبه سوم اسفندماه 92 آغاز شده است و با توجه به تمدید مربوطه داوطلبان تا 14 اسفند فرصت دارند با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند.
توکلی خاطرنشان کرد: تا 8 صبح امروز 6 اسفندماه تعداد 65 هزار و 764 در مهلت مجدد ثبت نام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: افرادی هم پیش از این ثبت نامه کرده اند می توانند در مهلت باقیمانده تا 14 اسفندماه نسبت به ویرایش فرم اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند. به گزارش مهر، کنکور سراسری در روزهای 5، 6 و 7 تیرماه سال 93 برگزار می شود.

نازنین بازدید : 62 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سرمای شدید هوا و لغزندگی معابر و گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی و برف، فردا (چهارشنبه) کلیه مدارس مناطق 19 گانه شهر تهران در تمام مقاطع تعطیل است.

نازنین بازدید : 72 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

اخبار,اخبار اجتماعی,افت فشار گاز در ایران

 

آمارهای رسمی شرکت ملی گاز ایران حاکی از آن است که متوسط مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری به بیش از 490 میلیون مترمکعب در روز افزایش یافته است و با افزایش مصرف گاز خانگی، گازرسانی به کارخانه ها، صنایع عمده، مجتمع‌های پتروشیمی، نیروگاه‌ها و حتی تزریق به مخازن نفتی به طور کامل متوقف و یا به شدت محدود شده است.

از این رو گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که هم اکنون جریان گاز شهری در استان های مختلف کشور همچون آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان و گلستان با افت شدید و یا قطعی های گسترده روبرو شده است.

در برخی از استان ها علاوه بر صنایع، جایگاه های سی.ان.جی، گاز ساختمان ادارات، واحدهای تجاری، رستوران‌ها، هتل ها و مجتمع های اقامتی و صنعتی شده است و مسئولان خواستار استفاده از بخاری های برقی توسط مشترکان گاز شده اند.

علاوه بر این در برخی از استان ها همچون مازندران به دلیل قطع همزمان گاز و برق، برخی از مردم بار دیگر به سمت کرسی های ذغالی روی آورده و اقدام به ساخت کرسی کرده اند.

نازنین بازدید : 78 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به دلیل تدوام سرما و لغزندگی معابر، نوبت عصر تمام مدارس تهران امروز تعطیل است.
 
وی ادامه داد: در صورت ادامه برف و سرما، در خصوص وضعیت فردای مدارس تهران تصمیم گیری شده و از طریق رسانه‌های جمعی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نازنین بازدید : 52 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (1)

اخبار,اخبار اجتماعی,پرنفوذترین شبکه اجتماعی

 

فیس بوک روز سه شنبه ۱۰ سالگی خود را جشن می گیرد؛ موفقیت های این سایت با بیش از یک میلیارد کاربر قابل توجه است ولی آنچه این شبکه اجتماعی در ساختار جوامع تغییر داد، چه بوده است؟

به گزارش پیام نو به نقل از گاردین، فیس بوک اولین شبکه اجتماعی نبود ولی جذابترین چیز درباره آن سلطه او بر یک بازار شلوغ است. زمانی که فیس بوک ظهور کرد این سایت با “مای اسپیس” مقایسه شد ولی حتی در آن زمان مشخص بود که این دو رقیب مستقیم یکدیگر نیستند. در ابتدا تنها دانشجویان دانشگاه های برتر آمریکا اجازه عضویت در فیس بوک را داشتند.

نازنین بازدید : 69 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

اخبار ,اخبار اجتماعی ,عتبات عالیات

 

پیش ثبت‌نام جدید عتبات عالیات برای اعزام از تاریخ 21 اسفند 92 تا 31 خرداد 93 از دیروز 12 بهمن آغاز شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی این سازمان حج و زیارت، متقاضيان تشرف به عتبات عاليات که مایل به اعزام از تاریخ 21 اسفند 92 تا 31 خرداد 93  هستند، می‌توانند از ساعت 9 صبح روز شنبه 12 بهمن  لغایت ساعت 24 روز سه‌شنبه 22 بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سامانه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات به نشانی http://atabat.haj.ir و تکمیل فرم مربوطه براي خود و همراهانشان پيش ثبت‌نام نمايند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت نتایج قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام ها، روز شنبه  92.11.26 بر روی سامانه پیش‌ثبت نام  عتبات عالیات این سازمان قابل رؤیت خواهد بود و متقاضیان یایستی بر اساس زمان تعیین شده برای هریک از اولویت ها برای قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیان اعزام به عتبات می توانند به دو روش ثبت نام در گروه‌های 1 تا 7 نفره (ثبت نام در این روش حداقل 1 نفر و حداکثر تا 7 نفر می باشد) و یا ثبت نام در گروه‌های 35 نفره (ثبت نام در این روش می‌بایست حتماً 35 نفر کامل باشد) اقدام نمایند.

گفتنی است پس از اتمام مهلت پیش ثبت نام ، امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده میسر نمی‌باشد.

لازم است متقاضیان دارای گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اعزام باشند و همچنین فرزندان بالای 17 سال بایستی برای ثبت نام گذرنامه مستقل داشته باشند.

لازم به یادآوری است فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای اولویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی به غیر، میسر نمی‌باشد. 

نازنین بازدید : 57 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

گودبرداری در عمق 35 متری زمين، براي احداث يك برج 33طبقه، خانه‌های اهالی خیابان شیراز جنوبی را در تهران لرزاند و باعث حركت چند سانتي‌متري زمين شد.

بعد از خبرساز شدن چند پروژه گود برداری در نقاط مختلف تهران که برخی از آنها همچون گود ایران زمین حادثه آفرین شدند، به نظر می‌رسد آژیر خطر برای برج 33 طبقه در حال احداث در خیابان شیراز جنوبی نیز روشن شده است.

 مصوبه کمیسیون ماده پنج برای تغییر کاربری زمینی در محدوده بافت ناپایدار واقع در خیابان شیراز جنوبی (منطقه 6) منجر به گودبرداری 35 متری برای ساخت برجی 33 طبقه( 25 طبقه روی زمین و 8 طبقه زیر زمین) با کاربری تجاری- اداری شده است.

 

پروژه ای که به دلیل قرار گرفتن در مسیر تونلی قدیمی که هم اکنون با خاک دستی پر شده است و همین‌طور رعایت نشدن ضوابط تحکیم گود از سوی کارفرما، رانش زمین را موجب شده و خانه‌های اهالی منطقه را تخریب کرده است. 

شهرداری منطقه 6 بعد از گودبرداری و رانش زمین و وارد آمدن خسارت به تعدادی از ساختمان‌ها، خواستار تخلیه تعدادی از ساختمان‌ها و اسکان ساکنان در هتل شده بود. این اقدام با هزینه شرکت کارفرما انجام شد، ولی پس از حدود یک ماه، به سبب عدم تقبل هزینه هتل، ساکنان به ساختمان‌های قبلی خود بازگردانده شدند.

معاون شهرسازی و معماری منطقه نیز اعلام کرده برای توقف گودبرداری، اخطار و هشدارهایی به مالک پروژه از سوی سازمان نظام مهندسی داده شده است. اگرچه کارفرما و مالک ادعا می‌کنند پروژه نقشی در آسیب منازل اطراف نداشته است، ولی یکی از مدیران شهری در گفت‌وگو با «ایسنا» عنوان کرده: شهرداری و شورای شهر تهران این پروژه را در پنج ماه گذشته پیگیری کرده است تا ساختمان‌های اطراف پروژه به ثبات برسند و ادعای مالک و کارفرما را قبول نکرده است. 

معاون شهرسازي منطقه‌6 به «ايسنا» گفته است: جابه‌جایی حدود دو سانتی‌متری خاک زمين در این پروژه اتفاق افتاده، ولی درباره ادعای جابه‌جایی 11 سانتی‌متر در خانه‌های برخی شهروندان، هیچ گزارش مستندی در این خصوص وجود ندارد و برای این موضوع باید یک مرجع ذی‌صلاح و رسمی اظهارنظر کند. 

مسوولان شهرداری معتقدند با کار گذاشتن سنسورهایی در پروژه، چند ماهی است که پروژه به ثبات رسیده است و از این لحاظ برای ادامه کار تهدیدی وجود ندارد.

مجوزهای دو سال اخیر کمیسیون ماده 5 سبب شده در برخی نقاط تهران گودبرداری‌هایی غیراصولی انجام شود که علاوه بر ناهماهنگی با ضوابط طرح تفصیلی جدید با ویژگی‌های سکونتی منطقه نيز همخوانی نداشته و موجب بروز نگرانی و آسیب به ساکنان آن اهالی شده است.

نازنین بازدید : 60 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

کارشناسان موسسه پژوهشی کوتری وابسته به سازمان جهانی جهانگردی عوامل متعددی را در افزایش تمایل مردمان قاره آسیا و بویژه چینی‌ها به سفر موثر می‌دانند که از آن جمله می‌توان به افزایش سطح درآمد، شهری شدن، افزایش درآمد ها و برداشته شدن محدودیت‌ها بر مسافرتهای خارجی اشاره کرد.

به گزارش بی‌بی‌سی، چین به‌عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان در سال 2013 با فرستادن 97 میلیون گردشگر به کشورهای مختلف، بیشترین میزان گردشگر را در سطح جهان داشت.

در این شرایط کارشناسان بر این باورند که در سال جاری میلادی بیش از ۱۰۰ میلیون چینی به عنوان گردشگر به دیگر کشورها سفر می‌کنند و پول زیادی را نیز در سفرهای خود هرینه خواهند کرد.

پژوهش موسسه کوتری همچنین نشان می‌دهد که نسل جدید گردشگران چینی برخلاف نسل قبلی بسیار اهل مسافرتند، خوشگذران، تحصیل کرده و همچنین ولخرجند و بدنبال کالاهای لوکس می‌گردند. آنها همچنین به شفر به مناطق بدون مالیات مثل هنگ‌کنگ علاقه زیادی دارند.

در شش سال گذشته همچنین سفر گردشگران چینی به آمریکا افزایش چشمگیری داشته و از 400 هزار به یک میلیون و ۴۰۰ هزار رسیده، هر چند که میزان مسافرت آنها به ژاپن و انگلیس کاهش کمی داشته است.

در این میان کشورهای مختلف قصد دارند شرایط سفر گردشگران چینی ا به کشورهایشان تسهیل کنند که از جمله این اقدامات می‌توان به تسهیل قوانین صدور ویزای گردشگری برای گردشگران چینی از سوی کشورهای کره‌جنوبی، فرانسه و انگلیس اشاره کرد.

طبق اعلام سازمان جهانی جهانگردی، در سال 2013 تعداد گردشگران چینی جهان حدود 22 درصد رشد داشته که کارشناسان علت اصلی این امر را رشد چشمگیر درآمدهای مردم چین در سال‌های اخیر می‌دانند.

نازنین بازدید : 37 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

هیئت وزیران با اصلاح تبصره (2) ماده (3) آیین نامه اجرایی قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی موضوع تصویب نامه شماره 204961/ت45123ه مورخ 15/09/1389 نیروی انتظامی را موظف کرد تا پس از اخذ تائیدیه سازمانهای ملی استاندارد و حفاظت محیط زیست به ترتیب در مورد کیفیت و آلایندگی نسبت به شماره گذاری خودرو اقدام کند.

بر این اساس هیئت دولت بنا به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد تبصره (1) ماده (4) قانون ارتقا کیفی تولید خوردو و سایر تولیدات صنعتی مصوب 1389 تصویب کرد تا متن زیر جایگزین تبصره (2) ماده (3) آیین نامه اجرایی قانون ارتقاء کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی شود:

تبصره 2-نیروی انتظامی موظف است پس از اخذ تاییدیه سازمانهای ملی استاندارد ایران و حفاظت محیط زیست به ترتیب در مورد کیفیت و آلایندگی نسبت به شماره گذاری خودرو اقدام کند.

قبل از این شماره گذاری خودرو توسط نیروی انتظامی تنها با تاییدیه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی امکان پذیر بود. این مصوبه در تاریخ 08/11/1392 از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • تور مشهد
  • درب ضد سرقت
  • تور استانبول
  • تور اروپا
  • تور آنتالیا
  • تور آفریقا
  • تور بلغارستان
  • خرید ساعت مچی
  • خدمات مجالس
  • فیلم
  • ثبت آگهی رایگان
  • مشاور برندینگ
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • درج آگهی رایگان
  • همسریابی دوهمدل
  • آموزشگاه برنامه نویسی
  • آموزش تحلیل تکنیکال بورس
  • کاغذ دیواری
  • هارد SSD Samsung
  • چت
  • ساخت وبلاگ
  • شارژ خط به خط ایرانسل
  • خدمات مجالس
  • رطوبت ساز
  • فان20|جوک,اس ام اس,جک
  • مه پاش
  • پرینتر سه بعدی
  • فیلترپرس
  • مونوپاد
  • سالن قارچ
  • خاک پوششی
  • کمپوست قارچ
  • رطوبت ساز
  • مه ساز
  • فیلترپرس
  • پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94
  • فروش سریال روی هارد
  • شرکت نقش و نما
  • قیمت دلار
  • افزایش بازدید
  • دانلود فیلم
  • گیفت کارت
  • خرید vpn
  • لاغری
  • چای لاغری
  • ژل لاغری
  • کرم لاغری
  • قرص لاغری
  • گن لاغری
  • کمربند لاغری
  • دانلود فول آلبوم
  • مهارت های مشترک علمی کاربردی
  • خرید گیفت کارت
  • قرص چاق کننده گیاهی
  • قرص مخمر آبجو
  • قرص چاقی
  • عطر شنل
  • آتلیه کودک
  • تشریفات مجالس
  • ویزای بلغارستان
  • ویزای روسیه
  • تور تایلند
  • تور بلغارستان
  • خرید کریو
  • اس ام اس تبریک تولد
  • جاذبه های گردشگری
  • مکان های دیدنی
  • جاهای دیدنی
  • موزه هنرهای معاصر
  • هتل های مشهد
  • رستوران های تهران
  • هتل های کیش
  • خرید لارجر باکس
  • آفبا
  • دانلود آهنگ جدید
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • اکستندر مگنت دار
  • فال روزانه
  • سنجش و دانش
  • مدرسان شریف
  • تبلیغات دانشجویی
  • هارد SSD
  • دانلود آهنگ جدید
  • پایان نامه روانشناسی
  • منابع وکالت
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • درب اتوماتیک
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • سختی گیر
  • واضح
  • تور کیش
  • کاریاب
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت همسریابی
  • همسریابی
  • گوش پاک کن برقی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • دزد گیر درب و پنجره
  • لیف برقی
  • دانلود آهنگ جدید
  • آموزش فتوشاپ
  • تشریفات عروسی
  • آپلود عکس
  • تلگرام
  • دانلود اینستاگرام
  • دانلود آهنگ تیتراژ شمعدونی
  • پرواز چارتر
  • بلیط هواپیما چارتر
  • مکمل شاپ
  • مکمل بدنسازی
  • چاقی
  • فروش بک لینک
  • دانلود IDM
  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود آهنگ فراموش کردم بابک جهانبخش
  • خرید خودرو
  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود آهنگ جدید
  • مشاوره آنلاین
  • طراحی سایت ارزان
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود سریال شاهگوش
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 3,164
  • بازدید کلی : 44,810